Titlu

în dialog cu comunitatea

BIBLIOTECA OVIDIUS ÎŢI OFERĂ CE ARE MAI BUN: INFORMAŢIE UTILĂ, CELE MAI ATRACTIVE SPAŢII, BIBLIOTECARI CALIFICAŢI
VINO ŞI TE VEI CONVINGE!


Menu

joi, 23 februarie 2017

Tindem spre instruire

Dacă s-a născut sau a murit, dacă are merite sau păcate, nu le poți cunoaște pe toate de nu ai la-ndemână un ziar, însă jurnalismul ca și toate celelalte, nu posedă doar dreptate.
Din acest considerent, noi, cei de la biblioteca Ovidius, care veșnic trebuie să îmbrăcăm haina de jurnalist pentru a aduce la cunoștință publicului despre activitățile petrecute în incintă, am rămas surprinși și mulțumiți de lecția de instruire prezentată de colega noastră Lilia Don-Ciobanu, de unde am acaparat toată informația cu privire la educația Media, la anvergură și bruiaj, la noutate și conflict, la componentele unei știri.
Teoria fără practică nu obține permanet succes la fel ca o informație fără poză, de aceea la lecția de instruire nu am fost lipsiți de practică, căci am fost puși în situația de a transmite o informație de la un individ la altul sau mai bine zis, am profitat de jocul „Telefonul fierbinte”, observând producerea bruiajului, la fel se întâmplă și în jurnalism, dacă nu posezi spirit critic, responsabilitate Media și competențe specifice acestei îndeletniciri.
Aceasta nu a fost unica noastră activitate practică, căci lucrul de echipă este binevenit, mai ales în situația când am analizat una și aceeași informație postate de televiziuni diferite, observând astfel, pierderea unor nuanțe și detalii esențiale sau cazul fotografiei fără legendă care stârnește gânduri diferite de adevărata realitate.
Lecția de astăzi a fost una de succes, primită ca un dar, căci persoana care ne-a instruit, a fost și ea instruită la rândul ei.

Și cum „Dar din dar se face Rai”, noi, bibliotecarii vom instrui utilizatorii ca să creăm un adevărat Paradis, chiar la biblioteca Ovidius.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu