Titlu

în dialog cu comunitatea

BIBLIOTECA OVIDIUS ÎŢI OFERĂ CE ARE MAI BUN: INFORMAŢIE UTILĂ, CELE MAI ATRACTIVE SPAŢII, BIBLIOTECARI CALIFICAŢI
VINO ŞI TE VEI CONVINGE!


Menu

marți, 1 decembrie 2015

Ce citesc șefii instituțiilor de drept și de forță din RM?



(continuare)
Paulo Coelho la Procuratura Anticorupție

Adrian Popenco, șeful interimar al Procuraturii Anticorupție
Sunt în situația în care să citesc o carte este un adevărat lux pentru mine. Dușmanul cel mai mare, desigur, este lipsa de timp. Totuși, nu pot să spun că lecturile mele se rezumă la dosare. Aproape în fiecare seară le citesc fetițelor mele povești. Chiar ieri am început „Cartea Junglei” de Kipling și ele erau foarte pasionate. Cât despre literatura mai serioasă, evident că Paulo Coelho este printre autorii pe care i-am citit recent. Am să supăr o prietenă, dacă nu voi spune că citesc cartea pe care mi-a dăruit-o, „Homo Aggressivus” de Dorian Furtună. Totuși, e o lucrare științifică și ai nevoie de cap limpede ca să pătrunzi în esență. Mi-aș dori să am timp pentru mai multă relaxare intelectuală și, în fiecare zi, îmi promit că mâine îmi voi rezerva mai multe minute pentru aceasta. Nu însă întotdeauna reușesc „să-mi fac temele”. Uneori se întâmplă să adorm chiar înaintea fetelor mele… (Va urma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu