Titlu

în dialog cu comunitatea

BIBLIOTECA OVIDIUS ÎŢI OFERĂ CE ARE MAI BUN: INFORMAŢIE UTILĂ, CELE MAI ATRACTIVE SPAŢII, BIBLIOTECARI CALIFICAŢI
VINO ŞI TE VEI CONVINGE!


Menu

vineri, 5 februarie 2016

Ritualurile zilnice a 13 creatori de geniu

Semne de carte și biblioteci 9.Isaac Asimov
"Lucrul care m-a influențat cel mai mult în viață a fost magazinul cu bomboane al tatălui meu", scria Asimov în memoriile lui. Tatăl lui Isaac deținea un magazin de succes cu dulciuri în Brooklin, pe care îl deschidea la 6 dimineața și îl închidea la 1 noaptea, 7 zile pe săptămână. În această perioadă, înca de mic copil, Asimov se trezea la 6 dimineața, ca să ducă ziare, apoi se ducea la școală și după scoală, îl ajuta pe tatăl său până seara târziu. Asimov scria despre obiceiurile lui: "Probabil că, mi-au plăcut orele lungi de muncă pentru că, apoi, în viață niciodată nu am avut atitudinea de: << am muncit din greu toată copilăria mea, așa că acum o s-o las mai moale și o să dorm până la pranz>> Din contra, am păstrat obiceiul din magazinul de bomboane toată viața. Ma trezesc la 5 dimineața și incep să scriu, cât de repede pot imediat. Scriu, cât pot de mult, în fiecare zi. Scriu în fiecare zi. Scriu 7 zile pe săptămână, inclusiv, în vacanțe. Nu îmi iau vacanțe de la scris. Scriu chiar și când sunt în spital". (Va urma).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu