Titlu

în dialog cu comunitatea

BIBLIOTECA OVIDIUS ÎŢI OFERĂ CE ARE MAI BUN: INFORMAŢIE UTILĂ, CELE MAI ATRACTIVE SPAŢII, BIBLIOTECARI CALIFICAŢI
VINO ŞI TE VEI CONVINGE!


Menu

joi, 17 decembrie 2015

Ce cărți citesc antreprenorii? Istorie, formare personală și clasicii literaturii universale



Ne-am îndepărtat de politică și sistemul instituțiilor de stat și am hotărât să aflăm ce citește partea cea mai activă a societății – oamenii de afaceri.  
Am vorbit cu persoane care știu să prețuiască o carte și să-i înțeleagă adevărata valoare. Suntem bucuroși că ei au găsit timp să ne răspundă la întrebări, dar au fost și oameni de afaceri care ne-au rugat frumos să căutăm pe altcineva sau au recunoscut sincer că nu au văzut demult cartea în ochi. Am rămas, totuși, impresionați că cei care citesc, aleg cărți utile, interesante și captivante.

 Cristina Frolov, directoarea Fabricii de vinuri „Castel Mimi”
 Acum am terminat romanul „Dragostea în vremea holerei” de Gabriel Garcia Marquez. De când am copil, citesc mai mult cărți despre educație. Am citit „Copiii sunt din rai” de Dr. John Gray, o carte cu metode de educație pozitivă pentru a crește copii cooperanți și încrezători. Același autor a scris și best-sellerul „Bărbații sunt de pe Marte, femeile sunt de pe Venus”. Citesc mai mult în engleză, ca să-mi împrospătez cunoștințele de limbă. De obicei citesc o carte serioasă, apoi o carte mai ușurică. Le alternez. Depinde foarte mult de dispoziție. Citesc mai mult seara, după ce îmi culc copilul, că în timpul zilei nu prea reușesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu