Titlu

în dialog cu comunitatea

BIBLIOTECA OVIDIUS ÎŢI OFERĂ CE ARE MAI BUN: INFORMAŢIE UTILĂ, CELE MAI ATRACTIVE SPAŢII, BIBLIOTECARI CALIFICAŢI
VINO ŞI TE VEI CONVINGE!


Menu

marți, 1 decembrie 2015

Ce citesc șefii instituțiilor de drept și de forță din RM?



(continuare)          
„Hai să dormim, iubito, pe podea”

Anatol Șalaru, ministru al Apărării
M-ați luat pe nepregătite. Chiar nu citesc nimic acum, în afară de strategii și analize geopolitice. Pe timpuri citeam carte după carte și nu făceam alegere între volumele bune. Dar acum gata, nu am timp. Ultimele trei cărți pe care le-am citit până a deveni ministru au fost: „Toamna patriarhului” de Gabriel Garcia Marquez. „Oameni și șoareci” de John Steinbeck și „Vreau să distrug universul” de Eugen Cioclea. Din Cioclea îmi place foarte mult poezia „Hai să dormim, iubito, pe podea”. E mare păcat și faptul că Internetul scade interesul față de literatură. Recent, mi-am cumpărat dintr-o librărie vreo zece cărți și le-am pus pe masă, pregătindu-le pentru când voi avea timp liber. (Va urma)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu