Titlu

în dialog cu comunitatea

BIBLIOTECA OVIDIUS ÎŢI OFERĂ CE ARE MAI BUN: INFORMAŢIE UTILĂ, CELE MAI ATRACTIVE SPAŢII, BIBLIOTECARI CALIFICAŢI
VINO ŞI TE VEI CONVINGE!


Menu

marți, 22 decembrie 2015

Victoria Novac, fondatoarea magazinului „EduJoc”



Am citit chiar de două ori cartea lui Muhammad Yunus „Dezvoltarea Afacerilor Sociale”. M-a atras conceptul lui de afaceri sociale. Cartea aceasta m-a ajutat să cresc. Or, noi am lansat printre primele afaceri sociale din Republica Moldova. A doua carte este „Minți conducătoare” de Howard Gardner. E o carte despre liderii din politică, business și societate civilă care au influențat lumea. Citesc exemple clare și motivaționale, pentru că în familia mea nu e nimeni antreprenor, și lecturile mă ajută foarte mult, însușesc unii termeni, îmi dezvolt vocabularul de afaceri. A treia carte pe care am citit-o recent este „Dacă m-aș asculta, m-aș înțelege” de Jacques Salome. De asemenea, mai am câteva pagini din cartea „Nuntă în cer” de Mircea Eliade. De obicei citesc două sau trei cărți în paralel. Când citesc o carte și văd că nu mă pot concentra sau nu o înțeleg, o schimb cu alta sau o închid și privesc un serial. Am încercat să citesc și online, să ascult și cărți audio, dar totuși o carte obișnuită îmi pare mai comodă.
Sursă: articol de Ion Macovei (Timpul)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu