Titlu

în dialog cu comunitatea

BIBLIOTECA OVIDIUS ÎŢI OFERĂ CE ARE MAI BUN: INFORMAŢIE UTILĂ, CELE MAI ATRACTIVE SPAŢII, BIBLIOTECARI CALIFICAŢI
VINO ŞI TE VEI CONVINGE!


Menu

luni, 30 noiembrie 2015

Ce citesc șefii instituțiilor de drept și de forță din RM?



De la Codul Penal la Paulo Coelho sau de la Cioclea
la Suvorov…
Dacă până acum ne interesam ce lecturi preferă deputații moldoveni, de data aceasta ne-am propus să aflăm ce cărți citesc șefii instituțiilor de drept și de forță din țara noastră. Deși unii dintre aceștia, auzind întrebarea, au șovăit sau au presupus că vrem să-i atragem într-o cursă, totuși, am primit răspunsuri interesante.
Bucură faptul că toată lumea citește, deoarece, parafrazând cunoscutul citat biblic despre dragoste, am putea spune cu aceeași siguranță că, dacă carte nu e, nimic nu e…
Șeful închisorilor îl citește pe Volnițchi

Alexandru Pânzari, director interimar al Departamentului Instituții Penitenciare, fost șef-adjunct al Direcției Poliției Criminale din cadrul MAI

Citesc romanul „Învață-mă să mor” de Igor Volnițchi și apreciez foarte mult filozofia acestei cărți. De fapt, doar am început-o, căci, de când am fost numit în funcție de director la DIP, am foarte puțin timp de citit. Abia aștept să plec în concediu, ca să-mi termin cartea. Înainte de aceasta am citit „Trei camarazi” de Erich Maria Remarque, „Pielea de șagri” de Honore de Balzac și „Frații Karamazov” de Fiodor Dostoievski. Îmi place îndeosebi literatura clasica rusă și îmi pare rău că am atât de puțin timp pentru cărți. (Va urma)
publicat în Cultură (ziarul Timpul) pe 27 Noiembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu