Titlu

în dialog cu comunitatea

BIBLIOTECA OVIDIUS ÎŢI OFERĂ CE ARE MAI BUN: INFORMAŢIE UTILĂ, CELE MAI ATRACTIVE SPAŢII, BIBLIOTECARI CALIFICAŢI
VINO ŞI TE VEI CONVINGE!


Menu

vineri, 27 noiembrie 2015

Ce cărți citesc deputații?



(continuare)
Ziarul  național TIMPUL a încercat să afle de la funcționarii noștri care sunt ultimele trei cărți pe care le-au citit și de ce le-au ales anume pe acestea. Iată ce au răspuns câțiva deputați din actualul Parlament: 
Galina Balmoș, deputat PCRM
Acum citesc cartea lui Klaus Iohannis „Pas cu Pas”. Am ales-o din curiozitate și pentru că este din domeniul politic. Mereu găsesc în cărți ceva util și interesant. Cineva mi-a recomandat-o și pe lângă aceasta am citit mai multe sugestii despre această lucrare. Mă interesează nu atât biografia lui Iohannis, cât evoluția sa în politică și viziunile asupra multor lucruri.
O altă carte pe care am citit-o vara a fost „Shantaram”, scrisă de Gregory David Roberts. O lucrare relaxantă, despre viața, tradițiile și obiceiurile Indiei. Anterior am mai citit ceva la subiectul respectiv și am considerat că știu foarte puține lucruri despre această țară. E foarte interesantă și informativă, dar nu pot să zic că m-a făcut să-mi doresc să merg în India.
Ce-a de-a treia carte o am chiar acum pe masă. Se numește „Imperiul îngerilor” și a fost scrisă de Bernard Werber. Este în limba rusă și mi-a fost recomandată de un coleg, care a zis că l-a marcat. Încă n-am început s-o citesc, dar am înțeles că-i filosofică și se menționează despre existențialism. Eu citesc cărți atât în limba română, cât și în rusă. Dacă este interesantă, nu contează în ce limbă-i scrisă. Mă pasionează totuși mai mult în română pentru că-mi mai perfecționez această limbă. Chiar dacă serviciul este solicitant, vreau să vă spun că pentru o carte mereu găsesc timp. Cel mai ușor e să găsești scuze că n-ai timp pentru lectură!
Sursa: Dorin Galben (Timpul)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu