Titlu

în dialog cu comunitatea

BIBLIOTECA OVIDIUS ÎŢI OFERĂ CE ARE MAI BUN: INFORMAŢIE UTILĂ, CELE MAI ATRACTIVE SPAŢII, BIBLIOTECARI CALIFICAŢI
VINO ŞI TE VEI CONVINGE!


Menu

joi, 26 noiembrie 2015

Ce cărți citesc deputații?



(continuare)
Ziarul  național TIMPUL a încercat să afle de la funcționarii noștri care sunt ultimele trei cărți pe care le-au citit și de ce le-au ales anume pe acestea. Iată ce au răspuns câțiva deputați din actualul Parlament: 
Vasile Bolea, deputat PSRM

Ultima carte pe care am citit-o este „Noul Machiavelli” de Jonathan Powell. Am ales-o pentru că am auzit anterior ceva despre ea și chiar mi-a fost interesant să văd ce informații conține. Acolo sunt multe sfaturi utile.
Ce-a de-a doua carte abia am cumpărat-o și încă n-am reușit să citesc nimic. Este vorba despre „Pas cu Pas” de Klaus Iohannis. Mi-i interesant să aflu cum a avut loc ascensiunea domnului Iohannis. Am încă multe cărți, dar încă nu am început să le citesc.
Cea de-a treia carte este de fapt o serie de volume scrise de un grup de savanți din diferite domenii, cu titlul „Teoria generală a guvernării”. Acestea au fost scrise în perioada sovietică. E foarte greu să vă spun ce anume m-a marcat din volumele date. Sunt de fapt niște lecții din diferite domenii, începând de la știință și tehnică și terminând cu religie sau cultură. Aici sunt arătate metodele reale după care este condusă lumea și inclusiv cum a avut și are loc cucerirea popoarelor.
Boris Golovin, deputat PCRM

De specialitate eu sunt medic și majoritatea literaturii pe care o citesc este din acest domeniu. Prima carte pe care aș menționa-o este „Metoda doctorului Kovalikov. Victoria asupra greutății”, autor Alexei Kovalikov. Aici este abordată o temă care mă interesează și pe mine și anume biruința asupra greutății. În ultimii doi ani eu am făcut un efort colosal și am slăbit 59 kg. Secretul este simplu: am pus lacăt la gură. În carte am găsit multe lucruri interesante la acest subiect.
Ce-a de-a doua carte a fost scrisă de Dale Carnegie și se numește „Cum să-ți faci prieteni și să influențezi oameni”. Este o carte motivațională. Am ales s-o citesc pentru că sunt persoană publică și tot îmi doresc să-mi fac cât mai mulți prieteni în acest mediu.
Alte titluri nu pot să-mi amintesc acum, dar am citit multe cărți din domeniul medicinei. (va urma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu