Titlu

în dialog cu comunitatea

BIBLIOTECA OVIDIUS ÎŢI OFERĂ CE ARE MAI BUN: INFORMAŢIE UTILĂ, CELE MAI ATRACTIVE SPAŢII, BIBLIOTECARI CALIFICAŢI
VINO ŞI TE VEI CONVINGE!


Menu

vineri, 7 martie 2014

CU DRAGOSTE PENTRU COLEGE


Mult stimatele mele colege din marea familie a Hasdeenilor. Mă bucur că vă am în preajmă  și vă iubesc pe toate cu multă-multă ardoare (așa sunt eu, iubăreț din fire). Dar cum aș putea altfel?  Sunteți  frumoase, deștepte, ingenioase. Chiar îmi pare rău că atâțea ani am pierdut prin redacții de ziare și reviste, pe la televiziune și radio. Am avut mulți colegi. Mai puține colege. Acuma Dumnezeu m-a auzit și m-a aruncat între femei și cărți. Eu mă felicit și vă felicit cu această ocazie. Să fiți sănătoase, inventive, mereu frumoase, zâmbitoare și cu bună dispoziție. De voi depinde și bunăstarea noastră, și a întregii societăți. La mulți ani, pentru toate bibliotecarele Chișinăului, a țării, a Europei și a întregului Pământ.
Vă cuprind și vă sărut!
Ion BORȘ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu