Titlu

în dialog cu comunitatea

BIBLIOTECA OVIDIUS ÎŢI OFERĂ CE ARE MAI BUN: INFORMAŢIE UTILĂ, CELE MAI ATRACTIVE SPAŢII, BIBLIOTECARI CALIFICAŢI
VINO ŞI TE VEI CONVINGE!


Menu

duminică, 22 ianuarie 2017

Jurământul depus de Mihai Eminescu la numirea în funcţia de director al Bibliotecii Centrale din Iaşi

Biblioteca și noi
Textul documentului:
Jurământ
Jur în numele lui Dumnezeu şi declar pe onoare şi conştiinţa mea:
Credinţă domnitorului român Carol I şi constituţiunii ţării mele;
De a-mi împlini cu sânţenie datoriile ce-mi impune funcţiunea mea;
De a aplica legile şi de a mă conforma legilor întru toate şi pentru toţi, fără pasiune, fără ură, fără favoare, fără consideraţiune de persoană, fără nici un interes direct sau indirect.
Aşa să-mi ajute Dumnezeu,
Mihaiu Eminescu
Jurământul de faţă s-a săvârşit în prezenţa subscrisului
A. Iconom
Rectorele Universităţii de Iassy
Astăzi în treizeci august anul una mie optsute şaptezeci şi patru, jurământul de faţă s-a săvârşit în aula Universităţii de Iassy.
Rector, Ştefan Micle (L.S.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu