Titlu

în dialog cu comunitatea

BIBLIOTECA OVIDIUS ÎŢI OFERĂ CE ARE MAI BUN: INFORMAŢIE UTILĂ, CELE MAI ATRACTIVE SPAŢII, BIBLIOTECARI CALIFICAŢI
VINO ŞI TE VEI CONVINGE!


Menu

luni, 2 iunie 2014

Amintiri din copilăria Nataliei Barbu


-          Ai fost un copil cuminte, care se ţinea doar de solfegii?
-          Tocmai, că nu. Mă ţineam doar de năzbâtii. Pe mine trebuia să mă lege ca să stau acasă. Acest obicei, de a nu sta într-un loc, de fapt, îl am şi acuma. Când eram mică, dădeam concerte la poartă. Se strângeau diferiţi copii de prin vecini şi eu le făceam pomene, scoţind totul din casa buneilor. Urma pedeapsa. Nici o zi nu scăpam fără bătaie. Dar, o primeam pe bună dreptate, fiindcă, vă daţi seama, o meritam.
-          Se spune, că din cauza caracterului tău de bătăuş, ţi-ai făcut probleme şi la colegiu?
-          Da, fiindcă am bătut un fecior de deputat. Nu încăpeam de băiatul cela. Ne certam unde ne-am fi întâlnit, chiar şi la lecţii. Acum îmi dau seama că de fapt era un fel de primă dragoste, pe care o manifestam în felul meu. Într-o zi, pe când repetam dirijarea, tipul dă peste mine şi, evident, izbucneşte conflictul. Spre nenorocul lui, aveam în mână o carte groasă despre Bethoven. Bătaia ce i-am făcut-o a fost cruntă. A urmat scandalul. Au venit părinţii. Până la urmă, tot partea pătimită a încheiat pacea cu mine.
-          La bunei, când pleci, ce-ţi place să faci?
-          Îmi ador bunelul şi mi-e mereu dor de el. Când se întâmplă să-l vizitez, asist ca la un rit, când bunelul face mâncare afară, la cotlon. Bucatele lui sunt cele mai delicioase. Şi-mi mai place să mă joc cu ieduţii... 

În imagine: Nătălița și sora ei mai mică, Irina
 (Din interviul lui Ion Borş cu vedeta, decembrie, 2002)