Titlu

în dialog cu comunitatea

BIBLIOTECA OVIDIUS ÎŢI OFERĂ CE ARE MAI BUN: INFORMAŢIE UTILĂ, CELE MAI ATRACTIVE SPAŢII, BIBLIOTECARI CALIFICAŢI
VINO ŞI TE VEI CONVINGE!


Menu

marți, 20 mai 2014

Silvia Cinca, un nou prieten pe rețelele de socializare


 
Avem un nou prieten pe rețelele de socializare. E vorba de scriitoarea Silvia Cinca, născută în 1934 la București și stabilită din 1977 în Statele Unite. Publică multe romane în engleză, franceză și română, folosind și  pseudonimul Roberta King. Își are propria editură. Lucrează la „Europa liberă”. Recent prietena noastră ne-a trimis un colet de la București, în care a pus romanele sale „pentru cititorii de la Chișinău” și pe care astăzi l-am luat de la oficiul poștal. În scrisoare sa, dna Cinca scrie: „Stimată Doamnă Liuba Ciobanu, Vă trimit câteva dintre cărțile mele în speranța că ele vor fi o bucurie pentru sufletele cititorilor de acolo. Vreau să cred că vor căpăta locul cuvenit în Biblioteca Dvstră. „Binele tău” care a fost publicată inițial „Radiografii pentru success”, a fost bestseller. Am primit multe scrisori de la cititori în care îmi spun că le-au schimbat viața. Ultimile dintre cărțile mele sunt publicate în America și au fost distribuite în zeci de mii de exemplare, acolo. Numai gânduri de bine și îmbrățișări, Silvia Cinca”.

Mulțumim din suflet, dna Cinca. Suntem onorați de prietenia domniei voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu