Titlu

în dialog cu comunitatea

BIBLIOTECA OVIDIUS ÎŢI OFERĂ CE ARE MAI BUN: INFORMAŢIE UTILĂ, CELE MAI ATRACTIVE SPAŢII, BIBLIOTECARI CALIFICAŢI
VINO ŞI TE VEI CONVINGE!


Menu

joi, 4 octombrie 2012

CALENDARUL EVENIMENTELOR


Îîn ajunul sărbătoririi hramului oraşului Chişinău a devenit o tradiţie pentru biblioteca "Ovidius", organizarea decadei "Oraşul meu". An de an organizăm diverse activităţi culturale dedicate oraşului Chişinău, expoziţie de carte, expoziţie de fotografii, ore de lectură şi alte activităţi pentru doritorii de a se informa despre trecutul istoric al Chişinăului, de a cunoaşte personalităţi cu care se poate mândri oraşul.


DECADA "ORAŞUL MEU"
4 -14 octombrie 2012

04.10.12, ora 10.30
Prezentare de carte: ”Floarea soarelui”- povestiri pentru copii de Maria Mocanu

05.10.12, ora 10.00
Expoziţie virtuală: "Chişinău – zidire Sfântă"
ora 11.00
Lecţie bibliografică: "Cum, unde pot să mă informez despre oraşul meu", Chişinău

08.10.12, ora 11.00
Întâlnire cu prozatorul, publicistul, secretar responsabil al revistei „Alunelul” Victor Prohin.
ora 12.00
Recital de poezie: "Te cânt în vers, al meu oraş"

09.10.12, ora 11.00
Discuţie-dezbatere: "Să cunoaştem străvechele ulicioare". Întâlnire cu d-na Veronica Bîrcă, colaboratoarea Muzeului Oraşului Chişinău

10.10.2012, ora 12.00
Lansare de carte: "Loc sub soare pentru toţi", autor, Asea M. Timuş

11.10.12, ora 10.00
Expoziţie de fotografie: "Chişinăul meu cel mic" autor Iurie Răileanu

12.10.12, ora 13.00
Oră de lectură: "Vreau să cunosc istoria Oraşului meu"
Ora 14.00
Concurs de desene: "Oraş cu dragoste de neam"
Ora 15.00
Concurs de creaţie al tinerei generaţii „Pe urmele lui Orfeu” (în parteneriat cu Ministerul Tineretului; Radio-Moldova, echipa „Semnal Junior): în program recital de poezie pe versurile scriitorului Nicolae Dabija şi prezentarea unui fragment din creaţia scriitorului Spiridon Vangheli.
Vă aşteptăm la bibliotecă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu