Titlu

în dialog cu comunitatea

BIBLIOTECA OVIDIUS ÎŢI OFERĂ CE ARE MAI BUN: INFORMAŢIE UTILĂ, CELE MAI ATRACTIVE SPAŢII, BIBLIOTECARI CALIFICAŢI
VINO ŞI TE VEI CONVINGE!


Menu

miercuri, 11 ianuarie 2012

BIBLIOCLUB "SPIRIT ŞI INTELECT"



Sorin ANTONOVICI,
student la Universitatea Tehnică din Moldova


GÂNDURI
Stau câteodată analizând
Gândindu-mă la lumea de afară,
În timp ce-n lumea mea interioară
Toate-s de-a valma, parcă purtate-n vânt.

Când existenţa noastră efemeră
De-atâţia ani tot neschimbat’ rămâne
Nu-ţi mai doreşti nici apă şi nici pâine,
Încerci să scapi de-acest efect de seră.

Pentru că-n astă lume toţi consumă,
Puţini gândesc la viitorul mâine.
Puţini dau lumii ce le mai rămâne
În al lor suflet din nisip şi humă.

Doar omului de geniu-ii sortit
S-observe-a lumii soartă mult amară,
Când a gândi încearcă să le ceară,
Într-un ospiciu este pecetluit.

Astfel, în lumea mea interioară
Încerc s-aşez toate la locul lor
Plin e-al meu suflet de jale şi de dor
Gândindu-mă la lumea de afară.
11 decembrie 2009, 12:27 pm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu