Titlu

în dialog cu comunitatea

BIBLIOTECA OVIDIUS ÎŢI OFERĂ CE ARE MAI BUN: INFORMAŢIE UTILĂ, CELE MAI ATRACTIVE SPAŢII, BIBLIOTECARI CALIFICAŢI
VINO ŞI TE VEI CONVINGE!


Menu

marți, 29 martie 2011

CLUBUL TINERE TALENTE



Biblioteca „Ovidius”, gazda expoziţiei de pictură

Am avut o deosebita plăcere de a debuta cu prima mea expoziţie de pictură în incinta bibliotecii "Ovidius", căreia îi mulţumesc mult pentru gazda oferită, pentru organizarea excepţională a acestui vernisaj. Îmi va rămâne pe mult timp în amintire debutul meu expoziţional, graţie doamnei Elena Butucel, directoarea acestei instituţii, care are grijă să promoveze tinerii, să-i încurajeze.
Această expunere reprezintă o părticică din mine, pictura găsind-o cea mai potrivită modalitate de a mă afirma. Arta este cea care m-a inspirat cel mai mult in viaţă, tot ea m-a făcut să privesc lumea într-o manieră proprie, acordând o deosebită atenţie unor lucruri ce-mi aduc inspiraţie şi-mi avantajează spiritul creativ.
De mică iubesc sa mă joc in culori, sa-mi mânuiesc creionul spre redarea chipurilor omeneşti (încă din şcoală obişnuiam la ore să desenez pe copertă şi pe ultimele foi ale caietelor chipuri de oameni, siluete, fără ca să realizez despre pasiunea mea către fiinţa umana, ce-o purtam in subconştient). Deşi nu am o experienţă profesională atât de mare, dorinţa si pasiunea a fost cea cu care „am colaborat” foarte mult im timpul liber, si cu ajutorul cărora am evoluat până la etapa actuală .
In expoziţia mea puteţi observa dominaţia portretului in majoritatea lucrărilor. Foarte mult mă inspira Bătrânii, şi mă impresionează faptul ca într-o privire şi nişte riduri ei îşi oglindesc o viata întreagă, o înţelepciune şi o experienţă trăită uluitoare, pe care noi trebuie în veci s-o apreciem! Mă inspiră lucrurile vechi, casele risipite, chiar si Rugina. Rugina care sub aspectul ei strigător ascunde atâta viaţă şi o valoare de neînlocuit. Frumosul există oriunde, iar noi trebuie să învăţăm a-l percepe, a-l observa şi valorifica. Arta este cea care m-a îndrumat spre a-mi căuta şi găsi „ frumosul”.
„Precum soarele colorează florile, aşa si arta colorează viata”. In viata mea deja a pătruns culoarea! Pentru aceasta vreau sa le mulţumesc si părinţilor mei, care mi-au fost, susţinerea şi alinarea in drumul ales. Mereu ziceau precum Confucius: ”Alege-ti o meserie care-ţi place şi nu va trebui să lucrezi nici măcar o zi din viaţă” Pe viitor tind spre a-mi spori experienţa profesională, spre mai multe expoziţii.

Irina BULGARU,
studentă la Colegiul Tehnologic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu